Translate

2014. november 21., péntek

12.resz-Bogi es?

                     
Mikor kész lettem,leszaladtam a lépcsőn és miután kitártam az ajtót megint elfogott a kishitűség,mit is vártam Dani és El csodaszépek még smink nélkül is.
-Bogi nem jon velunk?
-Itt vagyok-szaladt Bogi messzirol.
Hat o hianyzot meg a nem letezo onbizalmomhoz.Tipikus Bogi,szeles vigyor es puff.Szegenyt nagyon kinevettunk,de ő az az ember aki sajat magan is rohog,nem egy hisztis fajta.Aztan miutan elkoszontunk a fiuktol el is indultunk a mi kis turankra igy negyen.Csodalatos volt,mit ne mondjak.A lanyok irto rendesek,es egyaltalan nem ugy viselkednek ahogy az ujsagok allitjak.Annyira a foldon vannak,es ugymond nem szaltak el a "hirnevtol".Csak pozitiv dolgokat tudnek roluk mondani.Rengeteg mindenrol beszelgettunk,es Bogi egyszer elszolta magat.
-Lanyok,bemegyunk kajat venni a fiuknak?-kerdezte Bogi
-Persze-feleltuk egyszerre.
Es mikor Dani kerte Liamnek a kajat,El pedig Louisnak es Zaynek kerte volna..Bogi beleszolt hogy:
-Zaynek en akartam,ahh-aztan rogton eszbe kapott es bocsabatott kert Eleanortol,aztan ranezzem es egybol leeset minden,totalisan belezugott Zaynbe-eddig is bele volt igen-es most Zayn meg bokol is neki tuti,csak nehogy koppanjon.Beszelnem jell vele es Zayn urral is.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése