Translate

2013. augusztus 17., szombat

7.rész-Egy átlagos nap

Sziasztok,bocsássatok meg hogy ilyen sokáig hanyagoltam az írást.De most újult erővel,kipihenten hoztam nektek egy részt.Nem is fecsegek feleslegesen,jó olvasást.
                                     Puszi:Bogi :)

Miután hazaértem,lefürödtem és csináltam magamnak egy tál tejes müzlit.Miközben ettem azon gondolkoztam mennyire szerencsés vagyok:
1.Van müzlink,ami fogalmam sincs hogy került ide,mert még boltban sem voltunk,és müzlit egyikünk sem hozott,na mind1.
2.Megvannak a sztár vendégek Lotti szülinapjára :)
3.Az egész életem tökéletes Lottival 12 éves korunk óta a Londoni utat tervezgetjük,és most itt vagyunk.
Miután letöröltem az örömkönnyeket amik az üres müzli tálba hullottak,lefeküdtem aludni.

                                                        ~Másnap~
Reggel már megszokásból én keltem hamarabb.Első lépteim a konyhába vezettek,ahol főztem le kávét,és míg arra várok hogy kész legyen,bekapcsoltam a tv-t és a hírekre kapcsoltam.Ahol éppen a This is us-t reklámozták,az 1D-től és én meg elkezdetem ugrándozni,lassan a tv jobb lesz a kávénál xd
Miután lefőtt a kávé,és én lassan elszürcsölgettem,megint elkezdték játszani a Thi is us-t,ezúttal viszont nem kezdtem el ugrándozni hanem,be mentem a fürdőbe és ki is jöttem,mivel ruhát nem vittem magammal,és beszeladtam a szobámba és kiválasztottam a ruhámat,mivel London hozta a szokásos formáját,kint esett az eső,jó kezdés így 9 órakor.
                                                   ~Lotti szemszöge~
Lotti Mendler elfogadod Harold Edward Styles-t férjedül,vele leszel jóban.rosszban,egészségben,betegdégben,gazdagságban szegénységben-kérdezte a pap.
Igen-válazsoltam nagyon boldogan. 
Harold Edward Styles elfogadod Lotti Mendlre-t feleségedül vele leszel jóban.rosszban,egészségben,betegdégben,gazdagságban szegénységben-kérdezte a pap ismét.
Igen-válaszolta Harry miközben fülig érő mosollyal nézet rám.
Megcsókolhatod a menyasszont Harry.
Már éppen csókolt volna mikor felébredtem ebből a teljesen valós álomból,próbáltam pisilés után vissza aludni és tovább álmodni,de nem ment,ahogy sose,és ez úgy fel tud bosszantani,ezáltal az egész napom rosszul kezdődött.A lépcsőn lefele menet a fali óra 11-órát mutatott kereken.Bogi szokásához híven kockult,egy sorozatot nézet valami Pretty Little Liars,amiért oda-meg vissza van,számtalanszor megjegyezte már hogy az egyik csaj belőle kurvára hasonlít Selenára xd
A konyhába érve meg csapott,a kávé szag.És miután kiöntöttem a számomra nélkülözhetetlen innivalót,lehupantam Bogi mellé a kanapéra,és mivel nem volt más választásom én is elkezdtem nézni a sorozatát,és felfedezni véltem hogy az a csaj akit Bogi mondott tényleg hasonlít JB exére.
És eszembe jutott régen mennyire szerettem Justint,aki mostmárra teljesen eltűnt Hollywood-ból és felváltotta Austin Mahone,aki nem mellesleg Selena pasija,furcsa nem?
Miután feleszméltem abból hogy Justin klipjeit idéztem fel,Bogi már nem azt sorozatot nézte hanem Demi Lovatót,a példaképünket.
                                                          ~5 óra múlva~
Miután mindkettőnk kigépezte magát,elmentünk fagyizni,és útközben egy csapat lányt látunk meg,közelebb mentünk és a The Wanted-et láttunk meg.
Bogi egyből beszólt nekik.
Mi van buzi wantedi,milyen érzés buzinak lenni-erre mindenki ránk nézett,és egy csaj a tömegből,visszaszólt Boginak hogy Bogi egy nagy kurva,és erre Bogi szembeköpte?!És bokarugás után elmentünk,mivel megjelentek az ujság írók,messziről még Bogi visszakiabálta nekik hogy az 1D-sokkal jobb.
Ki érve a parkból,megláttam egy fekete Rang Rovert,és beugrott mikor Bogi-val sétáltunk haza fele a suliból,és minding arra vártunk hogy mikor fordul be Harry Styles egy ugyan ilyen kocsival,soha nem történt meg.
Reménykedtem benne hogy Ő ül benne,de tudtam hogy Londonban rengeteg ilyen kocsi járkál,kizárt hogy ő lenne az.Meglepődtem mikor az autó megállt melletünk és maga Harry Styles nevén ksözöntötte Bogit és Bogi kérdezés nélkül beszállt hátulra,és írt nekem egy üzenetet,hogy száljak be mellé,mire leeset hogy mit kell csinálnom beszálltam a kocsiba.

2 megjegyzés:

  1. Te beteg vagy x'ddddddddd sírok :D Szembe köpted Bogi? Igen? :DDDD *Szeretlek majom Aladár♥* (Nem vagyok lezbi!:DD)

    VálaszTörlés
  2. Én is xdd <33 (én se vagyok az) :DDD

    VálaszTörlés