Translate

2013. augusztus 27., kedd

9.rész-Csodás nap a haverjaimmal

                                                                                                                  


-Vas Happenin-orditottuk Lotti arcába Zay-nel és Lou-val.Amit egyébként Zayn fantasztikus ötlete volt.
És miután Lotti ilyedését egy sikítással jelezte,a két hercege Niall és Harry is fuldokolva rohantak hozzánk,
miközben én és Louis majdnem belehaltunk a röhögésbe.Eddig vele jövök ki a legjobban a srácok közül
,mert ő ugyan olyan hülye mint jómagam.Lotti-t Harry leráncigálta valamiért.Liam lelépett,fogalmam sincs hova.
És megint egyedül maradtam Louissékal.
Már éppen elfogadtam a tényt hogy megint kettesben kell ütnöm az időt Zaynnékel,mikor csengettek.
-Nyitom-ordítottam el magam,és mintha otthon lennék kicsaptam az ajtót.Az ajtóban álló személy velem ellentétben megdöbbenten nézett rám,valószínüleg Louis nem szólt rólunk.Sebaj,majd akkor én.
-Szia,a nevem Bogi Mendler-és nyújtottam a kezem.
-Hello,én Elenanor Calder vagyok-és kéznyújtás helyet megölelt.
-Gyere beljebb-mondom én ezt más házában akiket 2 napja ismerek.
Eleanor csak mosolygot,és ösztönösen felfelé vette az irányt,én is követtem a példáját.
Louis és Zayn beszélgettek,majd miután felértünk Eleanor köszönt Zaynek,és a pasijának,Zayn-t "elraboltam",és hagytam a gerle párt,hadd élvezzék egymás társaságát.Beérve a nappaliba furcsa látvány fogadott,Harry valami mesét nézet,Lotti meg aludt rajta,elnézve a mesét én is bealudtam volna rajta.
-Mit csináljunk?-kérdeztem Zayn-t.
-Csináljunk vicces képet magunkról-húzta mosolyra a száját.
-Rendben-bólogattam.
Megfogta a kezem és fel sétáltunk a lépcsőn.
-Majd kirakom őket twittere-jelentette ki miután bele fáradtunk a képek készitésébe.
Sokfélét csináltunk,a legtöbben hülye fejeket vágunk.
-Na akkor jó éjt-ölelt meg Zayn.
-Neked is-öleltem vissza.
                                                         ~Liam~
Eltudtam úgy szökni,hogy senki se vegyen észre,és ezért titokban tudtam találkozni Sophiával,még a fiuk se tudják hogy barátnőm van,és Sophia titokban akarja tartani.Mivel messze van a park a házunktól,elővettem a fülesemet és az egyik kedvenc dalomat játszottam le.Mikor már Drake kövezkezett volna,kivettem a fülest és leültem az egyik padra és várakoztam a barátnőmre.Már lassan 2 órája várakoztam,aztán elindultam haza,sose éreztem még magam így átverve,legalább írt volna egy SMS-t,nem még azt se,szomorúan ballagok hazafelé,ráadásul még az eső is eleredt,mondjuk így már  nem néztek annyira hülyének hogy miért van rajtam kapucni.Belépve az ajtón,lerugtam a cipőm és felakasztottam a vizes pulóveremet.A konyhába érve Niall szokás szerint Lucy-n lógott és kotorászott benne(a hűtőben).
-Hali-köszöntem neki.
-Csá-motyogta.
-A többiek?-kérdeztem
-Mindenki a saját szobájában üti az időt-bújt ki a hűtőböl egy nutellás üveget szorongarva.
-Jó étvágyat,én is fenn leszek-intettem neki.
-Kösz,neked is-intett vissza.
                                                             
                                                                ~Lotti~           
         
Miután mindenki befáradt a saját szobájába,mi is így tettük Bogival,mivel egy szobában vagyunk.Egyébként a házban Eleannoral együtt is csak 3 lány van 5 fiúhoz,ami siralmas.Elsőnek Bogi foglalta el a fürdőszobát.Én meg eldöntöttem hogy ki faggatom a mai napról.És míg énekelve zuhanyzik,addig úgy döntöttem felnézek twittere,nem csináltam semmi érdekeset rajta vissza követtem azokat akik engem is és csatoltam magamról egy képet és ezt a szöveget írtam hozzá:"Csodás nap a haverjaimmal":).Miután Bogi kijött a fürdőböl én következtem,gyorsan letusoltam és késznek nyílvánitottam magam,nagyon fel voltam pörögve,alig vártam hogy kikérdezhesem Bogit.
Előre leszögezem,nem utálom Sophiát  de muszály volt valamit beleszoritani,és akkor most kijelentem hogy a blogban Liam szingli :) A kövi részt 1 komment után hozom :)
                                                                                                               Bogi :*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése