Translate

2013. augusztus 22., csütörtök

8.rész-Ismerkedés

                                         
  Sziasztok meghoztam az új részt :) Mit szóltok hogy Zayn eljegyezte Perriet?Én nagyon örülök neki.És utólag kívánok az én példaképemnek Boldog Szülinapot Demi <33
Na nem írok tovább feleslegesen jó olvasást.
                                                                     Bogi :*     
-Szia Hazz-köszönt neki Bogi
-Szia Bogi-köszöntötte viszont Hazzácska.
-Megmagyaráznád nekem hogy mi folyik itt Bogi?-kérdeztem
-Hát az van mikor összevesztünk,és én elrohantam beleütköztem Zaynék-be és beszélgettünk meg számot cseréltünk.-adta az igen fontos infót.
Megfogtam az ülést és úgy fordultam hogy lássam a hátsó ülésen ülő Bogit és egy olyan ezért még kapsz nézéssel ránéztem, utána tovább néztem ki a fekete kocsi ablakán.
Nem olyan sokáig nézelődtem az ablakon kifelé,mivel megérkeztünk a számomra idegen helyhez.
-Úristen de nagy házatok van-tipikus Bogi,mindent elképesztőnek tart.
-És neked hogy tetszik a ház Lotti-kérdezte Niall egy tortával a kezében xdd
-Szép,hú ez fekete erdő,a kedvencem,adsz belőle?-kérdeztem bociszemekkel.
-Add csak ide Horan-vette ki a kezéből Harry
-Utállak Styles-jelentette ki Niall és berohant a házba.
-Gyere Lotti együk meg a tortát-kacsintot perverzke.
-Okés-egyeztem bele,bár nagyon sajnáltam Niall-t,ezért úgy döntöttem meg hagyok neki is belőle,és majd felviszem neki engesztelésül.
Úgy néz ki mindenki megtalálta a helyét,én Harry-vel beszélgetek torta evés közepette,Liam valószinüleg Niallt vigasztalja,és Bogi,Bogi a kimaradt 2 taggal üti az időt egy szobában.Szent ég 3 bolond egy helyre zárva,esküszöm félek.
Harry vágta az utolsó szeletet nekem,én meg ahogy elterveltem felszaladtam a lépcsőn és mivel nem tudtam hogy hol van Niall,elkezdtem benyitogatni mindegyikbe.
Nyitom kifele a 3. ajtót és hangokat hallok bentről,beljebb megyek és látom hogy Louis és Zayn Bogi haját vasalják,najó mondtam hogy baj lesz.De nem avatkozok bele,mivel ha Bogi megengedte akkor csinálják.
És észrevéletlenül ki tudtam jönni mivel Bogi nyomkodta valamelyik srác mobilját és Demi-t hallgattak.
Végül sikeresen megtaláltam Niallt,egyedül éppen röhögött.
-Szia-köszöntem neki és megvillantottam az 1000 fokos mosolyomat.
-Hali-köszönt szintén 1000 fokos mosolyal az arcán.
Miután meglátta a kezemben tartott finomságot,egyből megcsillant a szeme.
-Ezt neked hoztam-nyújtottam át a tányért neki.
-Köszönöm-nyomott puszit a homlokomra,mivel még 10 centis magassarkúban is kisseb vagyok,ellentétben Bogival,ő elmehetne modellnek mert akkora mint egy felhőkarcoló.
-Én mentem,jó étvágyat-öleltem meg
-Szia-ölelt vissza.
Miután ki jöttem Niall szobájából,a cipőmet nézve indultam végig a folyosón,mivel Niall a legutolsó szobában bújkált.Hirtelen Bogi,Zayn és Louis kiugrott elém és azt üvöltötték hogy Vas happenin?,én meg síkitottam egyet,erre Niall és Harry fuladozva futottak hozzám,miközben Bogi és Louis majdnem röhögőgörcsöt kaptak.Zayn meg továbbra is vas happeninezet,erre Niall is beállt a sorba és elkezdett röhögni.Én meg Harry vezetésével lementem a földszintre és kénytelen voltam megnézni vele a Family Guy 1 évadát.
-Liam,hol van-kérdeztem miközben berakta a cd-t.
-Elment valahova-mondta,különben már leszarta mivel elkezdődött a film.
Én az első 5 percben bealudtam rajta.
                                               ~Bogi~
 Miután Lotti elment Harry-vel,Liam meg Niall után egyedül maradtam Lou-val és Zayn-nel.
-Mit csináljunk-kérdeztem tőlük.
-Fürdő-ordították el magukat egyszerre,és Louis felkapott a hátára aztán elkezdted befelé szaladni,és beérve a szobájába  lerakott a fürdőszoba kellős közepére,majd kiszalat és behozot egy 1D-s fotelt.
-Áhh,nem hiszem el hogy ráülhetek Liamra-nyávogtam el
-Zayn hozd a hajvasalód-adta ki a parancsot Lou aki elkezdet bámulni.
-Ilyen szép vagyok-fordultam felé.
-Nem,csak hasonlítsz valakire-igen Lou ezt megbánod.
-Azt mondod nem vagyok szép-néztem rá és elkezdtem csikizni,szerencsémre csikis volt.
-Vas happenin?-jött be Zayn
-Mit akartok csinálni a hajammal?-mintha nem tudnám.
-Nyugi csináltam már El-nek is-nyugtatott Louis
-Mikor találkozok vele?-nézdtem Lou-ra csillógó szemel
-Áthívjam-kacsintott
-Igen,köszönöm,nyomtam puszit Louis pofijára.
-De csak akkor ha megengeded hogy Zayn-el megcsináljuk a hajadat.-ravasz ez a Louis
-Legyen-de ha megégetitek a fülem,nagy baja esik,mint Tomlinson-nak,mint  Malik-nak.
-Tessék,hogy ne unatkozz-adta ide a telefonját Zayn.
-Köszönöm,olyan rendesek vagytok-mondtam cinikusan.
És hogy ne unatkozzak és ne halljam a vasaló búgását beraktam az egyik kedven zenémet Demi-től a Give You Heart a Break-et.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése