Translate

2013. július 17., szerda

3.rész-Hogy mi van?

Köszönöm a több mint 220 oldalmegjelenitést,de örülnék neki ha kifejtenétek a véleményeteket.
Ui:Imádlak titeket,jó olvasást!! :)

~Lotti szemszöge~

Nem tudtam Bogi mire érti hogy nem ismerjük a szüleit,selytelmem sem volt....
Csak sírt és sírt.
Aztán mint a vízfolyás,csak sorolta az igen furcsa tényeket.
Most beszéltem Szabival,és kurva ideges volt mikor felvettem,csak hadarta a rossz infókat,aztán leálítottam és már én is ideges voltam,
tudod jól hogy hamar felmegy bennem a pumpa,és közölte hogy nem vagyunk testvérek,én utána elkezdtem szegénnyel ordibálni,de hát mit is csináltam
volna,és a fejéhez vágtam h biztos hazudik,és lerakta és most itt ülök anélkül h ismerném a valódi szüleim,tudnám-e hogy élnek vagy meghaltak?-közölte a végére sírva fakadt Bogi.
És én ott lefagytam,nem tudtam mit mondani engem is sokkolt a hír.
Menjél fürödjél le,addig csinálok neked teát,epreset,okés?-nyugtatgattam.
Okés-nyögte ki.
                                                     ~Bogi szemszöge~
Az életem fenekestül felfordult,és nem az angol verseny miatt,amit hirdetek hanem a sötét múltam miatt,és még vajon hány
titok kerül ez által az életembe?
De egy dolog az biztos,hogy vannak csodálatos barátaim,akiket senki nem vehet el tőlem,élén a teát főzögető Mrs.Styles.
Beálltam a zuhany alá ami égete a boőrömet,ami máskor nagyon rossz,most csepett sem fájt,sőt nagyon is jó érzés volt.
                                                          ~20 perc múlva~
Kiszálltam a zuhany alól,magamra kaptam azt a ruhát amit eddig is viseltem,felfogtam a hajam,a frufrumat felcsatoltam,és
rendbe hoztam a kisírt szemeimet,és turhetőnek itéltem magam,és kiléptem a fürdőböl.
Leérve Fanni a konyhában volt,a tea már kész volt és ő az angolt tanulta.
Hogy álsz az angolal?-kérdeztem
Hát..haladok,érdekes most mindkettőnknek felfordult az élete,ami nem fenékig tejfel-felelte
Hát nem-helyeseltem
De mindenképp meg akarom nyerni a versenyt,szóval gyerünk tanulni,most nem szabad másra koncentrálni-parancsoltam
                                                      ~Másnap~
Tegnap miután elkezdtünk tanulni nem történt semmi érdekes Lotti-ék aludtam,hajnali 5-ig tanultunk.
Pontban 13:00-kor keltünk fel.Nagyon ideges voltunk mivel szerdán lesz az angol verseny,szóval van egy hetünk tanulni.
Mit csináljunk?
Gépezünk?
Aha?-mondta
És hát a gépezésből az lett hogy One Direction,Justin Bieber és Union J-t kezdtünk hallgatni.
A zenéjük teljesen meg nyugtat,bár nálunk az 1D  a befutó utána JB és UJ!!
                                                                   ~2 óra múlva~
Lotti muszály lesz haza mennem,nem rejtőzködhetek örökké itt.Szembe kell nézni a valósággal.majd hívlak okés.
Rendben.Minden rendben lesz,szia.
                                                                   ~Bogiék otthonában~
Mikor beléptem a házba olyan fogadott,mint még soha.Az egész ház a feje tetején állt.Belépve a hálószobába,tesómat láttam meg,egy csajjal.
Khm Szabi.
Óhh,szia Bogi mit keresel itt?
Tudtommal itt lakom.
Kérdés hogy Petra mit keres itt?
Megmagyarázom.
Nem tartozol nekem magyarázatal,csak meg lepődtem,mind1 fent leszek a szobámban,ha valami baj van.
Oké.
Még egy kérdés anyáék hol vannak-kérdeztem az ujjamat hajlítgatva mikor kimondtam az anya szót.
Az igazi szüleidnél-mondta halál nyugottan.
Hogy mi van,és ezt csak mos mondod?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése