Translate

2013. július 22., hétfő

6.rész-A hülyeség határtalan

Sziasztok köszönöm a több mint 400 oldal megjelenitést.Inenn kívánok boldog szülinapott Selena Gomeznek.És ma mindenki nézze az 1D vevo csatornáját 19:10-kor,mivel kijön a BSE klipje,és állitólag 8 perces lesz.Na nem dumálok tovább,jó olvasást.

 Miután sikeresen megrendeltem a jegyeket,és eltüntettem az előzményekből az oldalt,elraktam a gépet a helyére.Vissza mentem a napozó ágyhoz és vártam hogy Lotti lefáradjon.
Még mielőtt mielőtt megérkezett volna Lotti megcsörrent a telefonom Kati képe villogott rajta,felvettem és drága Kati a szokásos hülyeségével köszönt bele a telefonba
Szia Bogi én vagyok az Slenderman-megjegyzem mind ezt ordítva.
Cső Kati én meg Maricsuly-mondtam neki szintén ordítva.
Kati és Lotti nélkül az életem...nem is tudom,nem létezne,hiszen hülyének hülye a barátja.
Na de hagyjuk a nyáladzást!
Mizu arra?-kérdeztem
Semmi,hiányoztok,találkoztatok már valamilyen hirességel-ez alatt gondolom az 1d-t érti-.
Te is,nem,de van Lottinak egy meglepim a szülinapjára,vettem 2 VIP 1D koncertjegyet,tényleg te neked nincs eljönni?
Nem is tudom,holnap,mikor lenne?
Augusztus 19.
Értem holnap felhívlak.
Okés,szia
Szia-ezzel végett ért a beszélgetésünk
Remélem eljön,mert szervezek Lottinak bulit is,és különlegesre akarom.
Sztárfellépőkkel,sok-sok baráttal és ajándékokkal,hogy elfelejtsen minden rosszt ami eddig történt vele.
Régebben görcsösen erőltettem,hogy mondjon el mindent mégsem értem el vele semmit,egyszer aztán rájöttem hogy értelmetlenség,úgyis elmondja,így is történt.
Nagy bambulásom miatt észre se vettem,hogy Lotti melletem ült és figyelt.
Min gondolkozol annyira?Ja,várjál hiszen tudom:Zayn Malik.
Ne..Igen rajta.
Próbáltam meggyőző lenni,nem akartam hogy rá jöjjön.
Elmentem fürödni.-vágtam ki magam a kínos helyzetből
Okés-válaszolta és közben végigmért,hunyorítva.
Ne nézzél így rám,félelmetes vagy.
Mindketten hangosan elkezdtünk nevetni.
Aztán felálltam,és eltüntem a kicsit sem kicsi házban.
                                                             ~Lotti szemszöge~
Miközben fürödtem halottam,hogy Boglárka feljött,laptopozott egyet és megint le trappolt a lépcsőn.Még egy kicsit engedtem magamra a forró vizet,miután a bőröm megelégelte a sok vizet kiszálltam,felöltöztem,a hajamat felfogtam és lecsoszogtam a kertbe Bogihoz,aki teljesen el volt bambulva,gondolom hogy ki lehetett az.Leültem mellé,és egy ideig figyeltem majd megtörtem a csendet.
Min gondolkozol annyira?Ja,várjál hiszen tudom:Zayn Malik.
Ne..Igen rajta.
Valamit nem mond el,ha akarja majd elmondja.
Elmentem fürödni.-szépen vagyunk Bogi,már terelünk is oké.
Oké-válaszoltam majd hunyoritva végigmértem.
Ne nézzél így rám,félelmetes vagy-megérdemled Bogi hogy terelgetsz,és titkolózol előttem.
Aztán mindketten-megjegyzem egyszerre-röhögtük el magunkat.
Aztán felállt és eltünt a házban,ezzel magamra hagyva ebben a óriási kertben.
Bogi példájára hagyatkozva,én is felmentem laptopozni és kockultam egy sort,akkor fejezdtem be mikor Bogi kijött a fürdőszobából.Ami furcsa volt hogy a fején volt egy csillogós fejpánt és köntösben leszalatt a szekrényéhez és félperc múlva már fent is volt.A kezében voltak ruhák és az ágyamra dobott egy kék felsőt,farmert és egy kék napszemüveget.
Bogi minek bentre napszemüveg és mik ezek a ruhák?-kérdeztem
Csak vedd fel-adta ki a prancsot
És berohant a fürdőbe,ő is öltözni,én meg kénytelen voltam a szobába.
                                                               ~5 perccel később~
Bogi kirontott a fürdőből,és úgy nézett ki mint egy csillámlány.
Gyere,hozom a fényképezőgépet-mondta.
Hogy mi van kép készités-ről szó sem volt.-mondtam meglepetten
Most van-mondta beképzelten
És még mielőtt mondhattam volna valamit már készitette a képeket.
Egyszer videózott,és össze fejeltünk,miatta most fáj a fejem,és ezen meg is sértődött,hogy beszóltam neki.
Most a hülyeségeid miatt fáj a fejem,kösz-mondtam-ne higgyétek hogy beképzelt vagyok,csak Bogira néha ráfér,mert úgy viselkedik mint egy ötéves.
És ezzel lefáradt,és elhagyta a házat,nem érdekelte hogy néz ki.Bogit nem nagyon érdeklik mások véleménye.
Én levettem Bogi ruháit és levittem a szobájába,és felvettem a pizsamám,és elaludtam.
                                                    ~Bogi szemszöge~
Miközben fürödtem,eszembe jutott hogy csinálni akarok képeket,kiszálltam a fürdőből és felvettem egy köntöst+egy csillogó fejpántott,és lerohantam a szobámba Lottinak és nekem ruhát,magamnak egy csillogós felsőt és egy fekete cicanadrágot,Lottinak egy kék felsőt,farmert é hozzá illő napszemüveget.És felrohantm a ruhákkal a kezemben Lottihoz.Elkeztünk képeket csinálni,először Lotti nem akart,de a végén videó is készült ahol,össze ütközött a fejünk és Lotti leordított.
Most a hülyeségeid miatt fáj a fejem,kösz-mondta
És ezzel sikeresen összeveztünk,és én elhagytam a házat,nem nagyon érdekelt hogy nézek ki.Sőt sosem érdekelt.Elkeztdem futni míg,bele nem botlottam valakibe,pontosabban valakikbe.

Itt vannak a képek:


2 megjegyzés:

  1. Na sziaa.:DD Gonosz dolog tőled, hogy pont itt hagytad abba...most megharagudtam.:DD Na, de mondom a lényeget. Jó a blog, jól írsz, és eszedbe ne jusson abbahagyni, mert én is abba hagyom.;) Amúgy írtam részt majd nézd meg.!:D
    U.i.: szeretlek testvérem :DD♥

    VálaszTörlés
  2. Sziaa:DD Tudom..én gonosz vagyok xdd Csak azért nem hagyom abba,mert akkor te is abbahagynád. :)
    Okés,elolvasom!!
    Ui:énis nagyon!!:DD♥♥

    VálaszTörlés