Translate

2013. július 18., csütörtök

5.rész-London

Sziasztok :) Köszönöm a több mint 330 látogatót és aminek még nagyon örülök,hogy kaptam egy komit!!Imádlak titeket.De nem írok feleslegesen,jó olvasást :D

Miután leszálltunk a gépről,kerestünk egy taxist és a Marika néni által adott címet bediktáltuk.5 perccel később már az ideiglenes házunk előtt álltunk.
A ház nagyon szép volt-sárga emeletes-és nagyon nagy kertet tudhatunk magunknak és ami a legjobban tetszett az,hogy volt hinta ágyunk!!
Bent megegyeztünk Bogival,enyém az alsó szint,övé meg felső szint.
Ez a ház gyönyörű,gyere fel és nézd meg-ordította fentről Bogi
Oké.
Felérve el állt a lélegzetem,és nem attól hogy Bogi ugrált az ágyán-idiótaságot csinált mint mindig,már meg sem lepődöm-
hanem azon ami a falon,és a CD kösz-t volt.
Itt bizonyára egy tini lakott aki imádta a One Direction-t.És én meg Boginak adtam ezt a szobát.
Nem jöhetek ide Bogi?-kérdeztem,bár bizonyára nem fog ide engedni.
Gyere,de a Zayn-es posztereket leviszem.
Okés és köszi-meglepődtem Bogin,de hát ő tudja.
Nem megyünk el,megnézni a várost?-kérdezte Bogi
Persze,imádom Londont-de ezt ő tudja.
Akkor menyél lefele készülődni.
Okés-egyezett bele.
                                                                    ~30 perc múlva~
Elindultunk London nevezetességei felé,először a London Eye-nél tettük le a voksunkat,így arra szálltunk fel először,majd következet a Themze folyó,felszálltunk a híres piros buszra ami végig vitt a városon.Utunk végére érve beültünk egy kávézóba.Haza érve Bogi egyből felrohant a szobába,és mire megkérdezhettem volna mi a baja,csak a zene bömbölését lehetett hallani.Ezek után neki még van kedve zenét hallgatni?Úgy látszik igen,sőt még énekelni is a végén még engem is felráncigál,kellet is én nekem gondolni ilyesmiket,egyből felráncigált.
Úgy látszik valaki nem akarja hallgatni a férjét,pedig most ő jön-ordította Bogi,mivel annyira felvette a hangerőt,hogy még magát se hallja ő felsége.
Vedd halkabbra,még a szomszédok átjönnek,elmentem fürdeni-még ha érdekelte is volna
 Jó-jó-és közben a szemét forgatta.
Érdekes,hogy ő az idősebb,és a gyerekesebb is.
Persze miután bementem a fürdőbe,megint ordított a zene.
Hirtelen dörömbölést hallottam az ajtón.
Nyisd ki,megesznek az ufók-röhögte el Bogi
Te idióta,nem vagy vicces-válaszoltam neki amilyen flegmán csak tudtam,de annyira nem hülye hogy tudja én is röhögök.
Nem csapsz be
Hagyjál fürdeni
Oké,kinn leszek
                                                                   ~Bogi szemszöge~
Mikor hazaértünk a város néző körutunkról,egyből felrohantam az emeletre és be raktam az Up All Night albumot és teljes hangerőre vettem a CD lejátszót.
 És elkezdtem énekelni,és hogy ne egyedül rontsam szegény fiúk hangját,felráncigáltam Lottit is,de ő nem akart feljönni
Még a bevált módszer sem használt:Úgy látszik valaki nem akarja hallgatni a férjét,pedig most ő jön-ordítottam hogy hallja
Vedd halkabbra,még a szomszédok átjönnek,elmentem fürdeni-még ha érdekelt is volna
De hogy megnyugodjon azt válaszoltam neki hogy:jó-jó-bár szem forgatva-néha elgondolkozok hogy lehetek én az idősebb?
Lejjebb vettem a lejátszót,míg be vánszorgott a fürdőbe,és utána vissza vettem a hangerőt.
5 perc után gondoltam meg viccelem-amire ő mindig próbál flegmázni,de sose jön össze neki-.
Bedübögtettem az ajtón,és beszóltam neki,hogy nyisd ki,megesznek az ufók.
Kiszólt-flegmán próbálkozott,de én nem veszem be-Te idióta nem vagy vicces
Nem csapsz be.
Hagyjál fürdeni.
Oké,kinn leszek.
Kimentem a kertbe,és ledőltem a függő ágyra,és eszembe jutott valami amit muszály megnéznem.Felmentem,bekapcsoltam a laptopomat és megnéztem hogy mikor lesz Londonban 1D koncert.
Kiválasztottam a megfelelő idő pontot és vettem 2 Vip jegyet-persze erről Lotti-nak nem fogok szólni-
és kitöröltem az előzményekből hogy Lotti még véletlenül se nyissa meg az oldalt.
Ruhánk:enyém volt a sárga felső,kék nadrágos ruha Lottié az egybe csíkos ruha.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése